400 moterų drąsos judėti pirmyn sėmėsi pokyčių konferencijoje

Birželio 15-ąją įvykusioje pirmojoje pokyčių konferencijoje „Išdrįsk pradėti“ 400 moterų, siekiančių pokyčių savo gyvenime, sėmėsi padrąsinimo savo pirmiesiems žingsniams. Savo patirtimi ir žiniomis dalijosi psichologės, koučingo specialistės, karjeros konsultantės, lektorės ir įkvepiančios žinomos moterys, tokios kaip Agnė Grigaliūnienė, Berta Tilmantaitė, Lina Danienė, Vlada Musvydaitė. Būti scenoje tarp šių šaunių pranešėjų teko garbė ir man.


judančios moterys„Prisiversti sportuoti yra tikrai sunku, net man. Tad labai svarbu atrasti mėgstamą sporto šaką – pati jų išbandžiau net 125. Sportuoti galite daugiau vaikščiodami – ėjimas daro stebuklus, taip pat darbo vietoje, kaip treniruoklį galite panaudoti paprasčiausią kėdę. Tam nebūtina eiti į sporto klubą,“ – nuotaikingai pasakojo sveikatingumo motyvatorė Vlada Musvydaitė.

Pasak jos, moterys gali valgyti ką tik nori, tačiau „suvalgytas” kalorijas paskui reikia išsportuoti, ir tai gali tapti gera motyvacija. Ji pateikė įdomios statistikos: 1 mėsainio kalorijoms sudeginti reikia 5256 žingsnių, kebabo – 15 749. Žinant šiuos skaičius atsiranda ir daugiau sąmoningumo tiek valgant, tiek judant. V. Musvydaitė po nėštumo pati buvo priaugusi 28 kilogramus, o dabar padeda sveikai lieknėti ir judėti kitoms moterims.

„Labai svarbu sportuojant teisingai formuluoti norus. Labai norėjau patekti į olimpiadą. Ir patekau – tik kaip žurnalistė, o ne kaip sportininkė. Tai man buvo labai skaudu. Tad kai sakote „noriu nueiti 10 000 žingsnių“, sakykite ne „kažkada“, ar „rytoj“, o „kiekvieną dieną,“ – teigė Vlada.

Viešojo kalbėjimo ir baimės paleidimo trenerė Marija Mikalauskienė taip pat paminėjo sportą kaip vieną iš būdų įveikti baimei, kadangi sportas suvaldo papildomą energiją ir įtampą, kurios daug atsiranda jaudinantis prieš kalbėjimą scenoje. Psichologė Eglė Masalskienė pabrėžė, kad ne visada reikia tik „daryti“ ir judėti, kartais verta paspausti stabdžius – juk automobilis be stabdžių irgi toli nenuvažiuotų. Ji teigė, kad sustojimas ir buvimas „čia ir dabar“ gali padėti išsigryninti savo poreikius ir suprasti, kokių pokyčių išties nori.

Lektorės dalijosi, kaip svarbu išgirsti save ir savo poreikius, nekelti per didelių reikalavimų, vertinti save ir susiburti palaikančią aplinką. Taip pat jos skatino ne tik išdrįsti pradėti, bet ir išdrįsti pabaigti – netenkinančius santykius, blogus įpročius, nemylimą darbą.

Efektyvaus namų tvarkymosi konsultantė Giedrė Bagdonienė paminėjo, kad nereikalingų ir nedžiuginančių daiktų namuose atsisakymas padės pasijusti laisvesnei ir laimingesnei bei mažiau apsikrauti buities darbais. Atradimų trenerė Raminta Girdvainė kalbėjo apie griaunančią (savi)kritiką, kurios reikėtų atsisakyti, kad būtų galima ne tik labiau pasitikėti savimi, bet ir įgyvendinti norimus pokyčius ir siekti savo svajonių. Taigi kad galėtum pradėti įgyvendinti naujus pokyčius, svarbu ne tik susikurti naujus įpročius, tačiau ir padaryti jiems erdvės.

Pokyčių konferencijos „Išdrįsk pradėti“ idėja bus tęsiama ir plėtojama toliau – kitų metų konferencija vyks kovo 17 d., šeštadienį, Litexpo parodų rūmuose, informaciją sekite Isdriskpradeti.lt konferencijos puslapyje.

Konferencijos fotoįspūdžius galite peržiūrėti čia: bit.ly/2rKdOAG